sobota, 11. januar 2014

rdeča. 11 / 365


iskreno.
imela sem krizo.
lamentanje me utrudi.
zato se nisem oglasila tu nekaj dni.
pravzaprav sem hotela iti svojo pot.
ah.
pa vseeno sem vsak dan čisto malo poškilila na zgodbo dneva.
in vsak dan tudi čisto potihem 'škljocnila'.
in današnji rdeči se nisem mogla upreti.

ker je ljubezen res rdeča nit v mojem življenju.

4 komentarji:

  1. Čudovita slika... pove vse... odlična zgodba. Navdušena sem. :)
    Kar tako naprej, nikakor prenehat...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ljubezen je rdeča :-)) Krasna fotka!
    Luštna je tale naša igrica, kajne :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prosim izključi preverjanje z besedilom pri komentiranju!
    hvala :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala vama, Sara in Andreja ... in Andreja, hvala, da si me spomnila tole za komentarje ... tudi meni gredo na zivce ... vsakic znova, si mislim ... seveda nisem robot :)
    sem ze uredila :)

    OdgovoriIzbriši